Fotoboek gevuld - Reisverslag uit , van ermalamine - WaarBenJij.nu Fotoboek gevuld - Reisverslag uit , van ermalamine - WaarBenJij.nu

Fotoboek gevuld

Door: Erma

Blijf op de hoogte en volg

19 April 2006 | ,

Hey hoi,
Da's alweer een tijdje geleden zeg.
Ik wilde even laten weten dat ik de tien foto's die ik hier mocht plaatsen, nu opgeplakt heb. Ik kreeg er zoveel vraag naar, dat ik dat toch nog maar even heb gedaan.
Ben wel begonnen met het maken van een weblog, maar ik vind het er niet zo mooi uitzien, dus ga op zoek naar een ander....
Tja, de tijd vliegt, want nu ben ik alweer zes maanden zwanger. Het gaat uitstekend met ons beebje, het trappelt er lustig op los, duidelijk een danser(es), net als papa en mama. Nee, we weten nog niet of het een jongetje of meisje is, dat willen we zelf ontdekken bij de bevalling.
Inmiddels hebben we bijna iedereen die we in Abidjan vaak over de vloer hadden, alweer gesproken. Met de meesten gaat het goed, sommigen zijn ziek, maar ze missen ons allemaal!
Helaas is het met het stiefzusje van Lamine niet zo goed gegaan, ze is bevallen, maar het babietje is overleden. Gelukkig is Drissa weer aan de betere hand en kleine Ali (kindje van Amy en Mamady van 4) praat nog iedere dag over ons, hij heeft me zelfs al een keertje gebeld.
Neef Lamine uit New York is inmiddels vader geworden van een prachtzoon en nichtje Ansa uit Bamako (die me vorig jaar zo ontzettend heeft geholpen met alles) is opnieuw moeder geworden, nu van een dochtertje en Abdulai, het stiefbroertje is inmiddels gelukkig getrouwd.
Zo gaat het leven weer gewoon door. Er zijn gelukkig geen gekke meldingen van onlusten geweest, maar ja, ook geen meldingen van verbeteringen van de situatie. Hopelijk gaat het goed komen in oktober en staat de z.g. huidige president dan wel verkiezingen toe.
Veel Liefs, Erma, Lamine en Frummeltje.

  • 19 April 2006 - 22:52

    Patrick:

    Ha Erma en Lamine!
    Leuke foto's en verder succes met de zwangerschap en tot ergens in de zomer!
    Groetjes vanuit Bolivia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 30448

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2011 - 25 Augustus 2011

Al mijn reizen naar West Afrika

Landen bezocht: