Voor drie inpakken - Reisverslag uit , van ermalamine - WaarBenJij.nu Voor drie inpakken - Reisverslag uit , van ermalamine - WaarBenJij.nu

Voor drie inpakken

Door: Erma

Blijf op de hoogte en volg

17 Oktober 2008 | ,

Hallo!!
Na tweeëneenhalf jaar zijn we ons aan het voorbereiden om opnieuw naar Ivoorkust te gaan. Nu mag onze dochter zelf het vliegtuig uitstappen!
Ik moet zeggen dat ik me minder zorgen maakte, toen ze nog veilig in mijn buik zat, pff.
Maar goed, we zijn errug goed voorbereid en we blijven niet zo lang.
Ik hoop heel erg dat Odyaba haar oma, waar ze naar vernoemd is, zal ontmoeten. Zij is nu nog op het platteland in Guinee, maar als het goed is zal ze binnenkort ook vertrekken naar Abidjan. Maar ja, je weet het het nooit hè.

Verder heeft onze vriend Madness een goed "huisje" voor ons gevonden. Eentje met een muur erom heen, zodat Odyaba niet meteen het open riool in stapt als we een voet buiten de deur zetten.

Maandag vertrekken we naar Brussel, daar is familie zo lief om 2 weken op onze auto te passen.

Dus,,,, A P R I K A ... here we come! ( zo noemt Odyaba Afrika)

  • 17 Oktober 2008 - 13:22

    Karin:

    Een hele mooie reis toegewenst, en een behouden thuiskomst voor de hele familie!

  • 17 Oktober 2008 - 15:18

    Margo:

    Wat leuk, en spannend natuurlijk voor Odyaba. Ik wens jullie een goede reis en heel veel plezier in Aprika. Ik kijk weer uit naar jullie mooie reisverhalen. Brasa (omhelsing

  • 17 Oktober 2008 - 15:18

    Margo:

    Wat leuk, en spannend natuurlijk voor Odyaba. Ik wens jullie een goede reis en heel veel plezier in Aprika. Ik kijk weer uit naar jullie mooie reisverhalen. Brasa (omhelsing

  • 17 Oktober 2008 - 21:27

    Michelle:

    Veel plezier en geniet ervan
    liefs michelle

  • 18 Oktober 2008 - 11:21

    Musetta:

    Ik hoop dat alles goed gaat en dat jullie kunnen genieten van jullie familie, elkaar en Aprika!

    Ben heel benieuwd naar alle belevenissen en hoop dat jullie een hele goede tijd hebben! Niet teveel zorgen maken om Odyaba. Die is potig genoeg en krijgt van jouw alles wat ze nodig heeft...!

    Liefs, Musetta, Hotze, Nura en Julyan

  • 18 Oktober 2008 - 18:53

    Anne-Marieke:

    Heb net alle belevenissen uit 2006 gelezen! Als het weer zo'n reis wordt als toen, ben ik bang dat je aan 2 weken niet genoeg hebt ;-)

    Heel heel heel veel plezier en geniet van alles en iedereen!
    Liefs, Anne-Marieke

  • 20 Oktober 2008 - 19:01

    Marieke En Koenee:

    Heel veel plezier en hou ons op de hoogte van al jullie avonturen in Aprika!
    liefs, Marieke en Koenee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 30433

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2011 - 25 Augustus 2011

Al mijn reizen naar West Afrika

Landen bezocht: