Gestrand in Brussel - Reisverslag uit Brussel, België van ermalamine - WaarBenJij.nu Gestrand in Brussel - Reisverslag uit Brussel, België van ermalamine - WaarBenJij.nu

Gestrand in Brussel

Door: Erma

Blijf op de hoogte en volg

21 Oktober 2008 | België, Brussel

Ik snap niet waarom ik eigenlijk nog steeds een controllfreak ben, alles gaat eigenlijk toch nooit zoals ik het gepland had.
Ons avontuur is in ieder geval alweer vollop begonnen.
Zondagochtend ging ik nog even naar de laatste rug-yogales, altijd goed om een vakantie te beginnen met een ontspannen rug, dacht ik. Vroeger had ik wel 6x per jaar spit, vooral als ik iets spannends ging doen. Door de wekelijkse rug-yogalessen, is dat gereduceerd tot 1 of 2x. Nooit gedacht dat ik dus IN die les spit zou krijgen. Eigenlijk gelukkig dat t daar gebeurde, kon de juf me meteen goed helpen. De rest van de dag oefeningen gedaan, maar we zagen heel erg op tegen de vliegreis. Jordy bracht me op het idee om via internet in te checken om een goeie stoel uit te zoeken. Heb ik gedaan en het betekende ook dat we de volgende ochtend niet zo vroeg hoefden te vertrekken.
Hadden we dat nou maar wel gedaan. Door een enorme file van grens tot Antwerpen, kwamen we VIJF minuten te laat aan bij de bagage drop off. We mochten niet meer mee. Nu vliegen we woensdag weg, morgen dus. We hebben meteen ook de terugvlucht verschoven, dus we komen pas op 6 november weer terug. Lamine 17 nov.
We mogen twee nachtjes bij familie logeren, met leuke neefje en nichtjes voor Odyaba om mee te spelen. Het is een appartement aan de rand vd stad 10de etage, dus een schitterend uitzicht aan alle kanten. Het genieten is deze vakantie al duidelijk begonnen. Al is het wel een beetje behelpen met een tas vol zomerkleertjes in de herfst in Brussel.
Ik weet in ieder geval zeker dat mijn rug er erg blij mee is.
Veel liefs. Erma en Odyaba (zit netjes naast me nu)

  • 21 Oktober 2008 - 13:20

    Karin:

    Sterkte met je rug en de vertraging, en veel plezier op je eindbestemming!

  • 21 Oktober 2008 - 16:56

    Marisca:

    Hoi Erma, Jeetje wat een verhalen weer ha ha. Ja het leven blijft een avontuur! Ik zit alweer bijna twee maanden in Brazilie en ook hier maak ik van aaaaallles mee haha! Zodra ik terug ben kom ik je echt een bezoekje brengen de afgelopen maanden waren een gekke huis! Ben waarschijnlijk rond begin maart terug, als hier alles goed gaat.Maar voor jullie een hele fijne reis heel veel plezier! Verstand op nul en lekker genieten veel liefs voor jullie alle drie Maris xxx

  • 23 Oktober 2008 - 11:59

    Ann:

    Hoi Erna. Wat een slecht begin van je vakantie! Ik hoop dat je verder een goede reis hebt gehad en nu op je bestemming bent aan gekomen!

  • 23 Oktober 2008 - 16:06

    Kim:

    ooooh, wat een toestand weer! Hopelijk zit je nu wel lekker in het vliegtuig op weg naar de zon en familie. Met mij gaat het goed. Groeten Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 30435

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2011 - 25 Augustus 2011

Al mijn reizen naar West Afrika

Landen bezocht: